loading...
جملات عاشقانه وغمگین توسط شخصی بی نام
DiS بازدید : 22 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (1)

یه روز بهم گفت

 

«می‌خوام باهات دوست باشم؛آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»

بهش لبخند زدم و گفتم

 

«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»

یه روز دیگه بهم گفت

 

«می‌خوام تا ابدباهات بمونم؛ آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»

بهش لبخند زدم و گفتم

 

«آره می‌دونم فكر خوبیه.من هم خیلی تنهام»

یه روز دیگه گفت

 

«می‌خوام برم یه جای دور، جایی كه هیچ مزاحمی نباشه

بعد كه همه چیز روبراه شد تو هم بیا آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»

بهش لبخند زدم و گفتم

 

«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»

یه روز تو نامه‌ش نوشت

«من اینجا یه دوست پیدا كردم آخه می‌دونی؟من اینجا خیلی تنهام»

براش یه لبخند كشیدم وزیرش نوشتم

 

«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»

یه روز یه نامه نوشت و توش نوشت:

«من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی كنم آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»

براش یه لبخند كشیدم و زیرش نوشتم

 

«آره می‌دونم فكر خوبیه من هم خیلی تنهام»

حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم

و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که نمی دونه

(من هنوز هم خیلی تنهام)

  
گفتم:میری؟
 
گفت:آره
 
گفتم:منم بیام؟
 
گفت:جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر  
 
گفتم:برمی گردی؟  
 
فقط خندید 
 
اشک توی چشمام حلقه زد 
 
سرمو پایین انداختم  
 
دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد
 
گفت:میری؟
 
گفتم:آره 
 
گفت:منم بیام؟ 
 
گفتم:جایی که من میرم جای 1 نفره نه 2 نفر  
 
گفت:برمی گردی؟  
 
گفتم:جایی که میرم راه برگشت نداره 
 
من رفتم اونم رفت ولی اون مدتهاست که برگشته  
 
و با اشک چشماش خاک مزارمو شستشو میده.......
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هلیا در تاریخ 1393/06/15 و 7:10 دقیقه ارسال شده است

یک روز میرسد که تو خاکسترم کنی
خاکسترم کنی و سپس باورم کنی
دل از نگاه سبز نگاهت نمی کنم
حتی هزار بار اگر پرپرم کنی
منظومه ی نیایش یک ابر تیره ام
یک روز اگر نگاه به چشم ترم کنی
هرگز خیال از تو گستن نمیکنم
حتی از اینکه هست پریشانترم کنی
من دوزخ نگاه تو را خواب دیده ام
یک روز می رسد که تو خاکسترم کنی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پخش انلاین


    جملات عاشقانه


    فال عشــــــقـ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 3,691