loading...
جملات عاشقانه وغمگین توسط شخصی بی نام
DiS بازدید : 38 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (1)

برو...

ترس از هیچ چیز ندارم....

وقتی یقین دارم بیشتر از من...

                       کسی دوستت نخواهد داشت...

بیشتر از من کسی طاقت کم محلی هایت را ندارد

برو....!

ترس برای چه؟!

وقتی میدانم یه روز تف می اندازی

به روی تمام ان هایی که

به خاطرشان من را از دست دادی...


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تنهایی من در تاریخ 1393/06/25 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پخش انلاین


    جملات عاشقانه


    فال عشــــــقـ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 3,698